REZULTAT 1

Pripremljene i dostavljene Ugovaraču analiza i procena trenutne situacije kao i identifikovanje nedostataka u domenu dostupnosti i pružanja usluga odgovaranja na hitne pozive građanima, pravnog okvira, upravljanja ljudskim resursima i obuke, organizacije, procedura, osiguranja i upravljanja kvalitetom, objekata i IKT kapaciteta relevantnih hitnih službi, kritičnih komunikacija, povezivanja sa javnim telefonskim mrežama, ePoziva (eCall), podizanja javne svesti o “1-1-2” i drugih srodnih oblasti.

REZULTAT 2

Pripremljene i dostavljene Ugovaraču analiza i procena trenutne situacije kao i identifikovanje nedostataka u domenu odgovora na katastrofe, upravljanja vanrednim situacijama, javnog uzbunjivanja i drugih srodnih oblasti- pripremljeni i dostavljeni Ugovaraču. Ovo će uključivati procenu mogućnosti/ potencijalnih odnosa između srpskog “1-1-2” i sistema upravljanja vanrednim situacijama i zvaničnih evropskih tela i/ili sistema: ERCC (Centar za koordinaciju reagovanja u hitnim situacijama), STESTA (Bezbedne trans-evropske usluge za telematiku između državnih uprava) i CECIS (Zajednički komunikacioni i informacioni sistem za hitne slučajeve).

REZULTAT 3

Pripremljene i dostavljene Ugovaraču obrazložene i stručne preporuke / smernice / tehničke specifikacije zasnovane na analizi i proceni trenutne situacije kao i proceni i identifikaciji potreba Korisnika, a koji će uključivati i projektovanje međuorganizacijskog sistema podrške za hitne situacije koji je u skladu sa EU regulativom i najboljom praksom širom sveta sa svim neophodnim elementima poput prepoznavanja ključnih aktera i njihovih uloga u sistemu, procedura za upravljanje hitnim pozivima, procedura za reagovanje ključnih učesnika u hitnim slučajevima, itd.

 

 

REZULTAT 4

Pripremljena i dostavljena Ugovaraču finansijska procena za implementaciju preporuka / smernica / tehničkih specifikacija.

REZULTAT 5

Omogućeno prikupljanje dodatnih znanja o različitim organizacijama za hitne pozive u zemljama EU, EEA, zemljama kandidatima i/ili Švajcarskoj, a koji pokrivaju teritoriju i populaciju sličnu onoj u Srbiji i to za predstavnike Korisnika i/ili njegove partnere.