Implementaciono poglavlje 1

Analiza i procena trenutne situacije kao i identifikovanje nedostataka u domenu dostupnosti i pružanja usluga odgovaranja na hitne pozive građanima, pravnog okvira, upravljanja ljudskim resursima i obuke, organizacije, procedura, osiguranja i upravljanja kvalitetom, objekata i IKT kapaciteta relevantnih hitnih službi, kritičnih komunikacija, povezivanja sa javnim telefonskim mrežama, ePoziva (eCall), podizanja javne svesti o “1-1-2” i drugih srodnih oblasti koje će pripremiti Izvođač i predati Ugovaraču, a biće odobreni od strane i Ugovarača i Korisnika.

Implementaciono poglavlje 2

Analiza i procena trenutne situacije kao i identifikovanje nedostataka u domenu odgovora na katastrofe, upravljanja vanrednim situacijama, javnog uzbunjivanja i drugih srodnih oblasti- pripremljeni i dostavljeni Ugovaraču. Ovo će uključivati procenu mogućnosti/ potencijalnih odnosa između srpskog “1-1-2” i sistema upravljanja vanrednim situacijama i zvaničnih evropskih tela i/ili sistema : ERCC (Centar za koordinaciju reagovanja u hitnim situacijama), STESTA (Bezbedne trans-evropske usluge za telematiku između državnih uprava) i CECIS (Zajednički komunikacioni i informacioni sistem za hitne slučajeve).

Implementaciono poglavlje 3

Procena i identifikacija potreba Korisnika u oblastima navedenim u Poglavljima 1 i 2.

Implementaciono poglavlje 4

Priprema i pružanje obrazloženih i stručnih preporuka / smernica / tehničkih specifikacija zasnovanih na analizi i proceni trenutne situacije i identifikaciji potreba Korisnika (Poglavlja 1, 2 i 3), a koji će uključivati i projektovanje međuorganizacijskog sistem podrške za hitne situacije koji je u skladu sa EU regulativom i najboljom praksom širom sveta sa svim neophodnim elementima poput prepoznavanja ključnih aktera i njihovih uloga u sistemu, procedura za upravljanje hitnim pozivima, procedura za reagovanje ključnih učesnika u hitnim slučajevima, itd.

Implementaciono poglavlje 5

Priprema obrazložene finansijske procene za implementaciju preporuka / smernica / tehničkih specifikacija. 

Implementaciono poglavlje 6

Organizovanje najmanje 5 studijskih poseta različitim organizacijama za odgovaranje na hitne pozive, a koji pokrivaju teritoriju i populaciju sličnu onoj u Srbiji, i to za predstavnike Korisnika i/ili njegove partnere.